lördag 19 mars 2011

Vårkänslor...



Vilken härlig lördag, solen värmer och det droppar från taken, vi fick ju lite snö här igår som nu så fint smälter bort :) Förra helgen plockade jag in kvistar i mängder från våra äppelträd, var tvungen att visa att de så fint börjar slå ut, de är så vackra tycker jag.


Det börjar riktigt att klia i fingrarna när värmen kommer, jag väntar och längtar efter att få komma ut och gräva ner fingrarna i jorden. 
Det är så härligt när man sått det första i växthuset och i trädgårdslandet för att sen vattna och pyssla om de små fröerna varje dag för att sakta men säkert se dom växa upp.
Det är lyx tycker jag, när man bara kan gå ut i trädgården för att hämta grönsaker, frukt och bär :) 


Ha nu en underbar lördag, det ska jag ha :)
Kram 
Jessica

Inga kommentarer: