torsdag 6 oktober 2011

Någon jag beundrar...

Hej alla fina vänner.


Hoppas att ni alla mår bra och har haft en fin vecka så här långt, det har jag men det börjar dra ihop sig lite inför förändringen gällande mitt jobb och jag har lite svårt att få tiden att räcka till, men man får bita ihop : ))
Jag fick en uppgift av en bloggvän för ett tag sen och det var att nämna någon som jag beundrar, oj va svårt, jag har funderat men kan verkligen inte komma fram till en person, jag beundrar så många.
Kan nämna de allra närmaste : ))
Min gubbe som stått ut med mig i nästan 18 år och som finns för mig och killarna i alla lägen, min trygghet.
Min äldste son för att han är den han är, ödmjuk och underbart snäll, för att han bara 16 år gammal fixar eget boende och skola på annan ort med ALLT vad det innebär.
Min lillkille som värmer alla våra hjärtan med sin personlighet, honom mår man bra av att bara se på : ))
Min farmor som är 85 år, den härligaste gumma man kan tänka sig, oj vad jag har lärt mig mycket av henne.



Sen så finns det ju hur många som helst som man beundrar och som betyder otroligt mycket för mig, skulle kunna skriva i all oändlighet, så många människor som får mig att må bra, min mamma o pappa, min bror o min syster, goda vänner och inte allra minst NI, mina goda härliga bloggvänner, ni är som denna vackra lykta för mig, ett underbart ljus i min vardag.




Tack än en gång för allt härligt ni skriver till mig, det känns och det värmer.

Ha en underbar torsdag, snart är det fredag!

Stor kram från mig till er.

Jessica

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har en fin familj Jessica, det är guld och ha det. Du skriver så fint om alla, och så är du en så omtänksam och gullig person själv.
Kramar
AnnaMaria

Skogslyckan sa...

Vilket varmt och berörande inlägg! Underbart. Det är bra att stanna upp ibland och tänka efter hur otroligt rik man är, med familj, vänner mm. Du verkar själv vara en varm och go person, sånt känner man genom bloggen. Vill tacka dig för din grattis-hälsning som gick direkt in i hjärtat.
Älskar din fotogenlampa på bilderna. Jag har ju 5 ljusstakar just med den patinan som är gjorda av gamla fötter till just fotogenlampor.
Var rädd om dig goaste du!
Kram Pia

STENLYCKA sa...

Åhh. Jessica så rart du skriver , du har ett gott hjärta och jag är glad att få vara din bloggvän!
Lycktan är så vacker, ett smycke.
Kram och allt gott till dig!
Raina

Änglarum sa...

Hej rara du! ja som du skriver så har man ju några stycken, allra helst våra nära som finns i vått o torrt! Ha en fin kväll! här regnar det o jag har laddat kaffet o tänt massor av ljus! Kramiz Jessica

Anonym sa...

Så fint du skriver, det är så härligt att läsa din blogg...

Kram Birgitta

Lotta Zetterling sa...

Jag blir alltid så glad och känner en värme sprida sig när jag läser din blogg..

Jag önskar dig all lycka till förändringen med ditt jobb!!

Kram Lotta