fredag 27 januari 2012

Några små inköp

Välkomna kära vänner och underbara fredag.


Den här veckan har gått av bara farten och jag har inte varit här inne så mycket, ibland blir det mera och ibland mindre, men nu är jag här : ))
 I onsdags var jag till min goa vän Vickan (Mittvitahem-Gottoblandat). Vi myste och hade en underbar dag, vi bestämmer alltid att vi MÅSTE ses oftare, lika denna gång så nu får vi se : ))



Handlade lite på Vackra Hem & Interiör som ägs av en jättego tjej som heter Pia, hennes blogg har samma namn som butiken. Det handlades litegrann, en dosgömma t.ex. Den fina stora svarta boken innehåller ingen text inte, utan en massa tvdosor : )) Bra va!
Sen så köpte jag lite snöre, det har man alltid användning för.


Se bara på den underbara saxen som hörde till : ))


Sen fick det komma med ett underbart knippe med vackra, charmiga nycklar.. Väääldigt bra att ha : ))


2 stycken charmiga glasflaskor med gammalt lock till köket. Ska göra ett nytt besök hos Pia om några veckor när hon fått in lite mer vårnyheter : )) Har man presentkort så har man, det känns lite roligare att handla då. Jag köpte en liten gräddsnipa från miljögården också men den bilden blev så suddig såg jag nu så den ligger i arkivet : ))

Visst är det härligt att det är fredag, ska ni göra något mysigt under helgen? Vi ska åka till EMIL, JIPPI!!! Det ska verkligen bli mysigt, han har fotbollscup och det ska bli så kul, längtar verkligen.

Sköt om er goa vänner & ha en underbar helg!

Stor Kram
Jessica



18 kommentarer:

Anette sa...

Hejsan gumman
Hi hi va mycke fint du hittat ,de är perfekt med presentkort;)har också ett jag ska utnyttja snart ;)
Bara bra och ha grejer hi hi
Ha en underbar helg,själv ska jag jobba ...
Kramisar Anette

Lotta Zetterling sa...

Fina saker du köpt och det är så mysigt att träffa goda vänner som man inte träffat på ett tag och bara ha kvalitetstid tillsammans!!
Ha en mysig helg med familjen och tanka kärlek av stora sonen <3

Kram Lotta

gamla skolan sa...

Fina saker !! Allt bra att ha :)
Önskar dig också en mysig helg !
Kramar // Susanne ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gick på det, trodde du köpt en jättegammal bok! Den ser riktigt gammal ut, såna bokgömmor är en smart grej. Jättefina saker du köpt. Och roligt att ni ska hälsa på sonen, blir en myshelg för er. Här händer absolut inget denna helgen, bara softa hemma.
Ha en toppehelg
Varm kram
AnnaMaria

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Ja gumman precis ,måste bli skärpning på oss. Äve om vi jobbar mkt båda får vi klämma in lite träffar nån gång då & då!
Ja det var ju synd att inte vår tv dosa fick plats i en sån ,då hade jag med köpt en sån de e ju perfekt e gömmor.
Ha en underbar helg med stor grabben & kram ,hälsa honom.Ha de bäst.
Kram Victoria

Vita små hjärtan sa...

Men det var ju bara fina bra-ha-måste-ha-saker...fniss....
Ha en fin helg!
Kram Agnetha

Anonym sa...

Vilka fina saker du köpt. Modellen på flaskorna är bara så härlig. dom gillar jag.
Ha en skön fredag
AC

Sanna sa...

Oj, va mycke fint. :)

Gillar nycklarna. Jag samlar på nycklar. :) så mycket nycklar , så många lås som måsten testas. :)

Ha en riktigt fin helg med dina familj och hoppas dom vinner.

Varma tankar till dig. Sanna

Änglarum sa...

Hej fina du..
vilken fin dag ni hade du o din vän! o fina saker du köpte ;0 Ha en mysig helg med familjen o stor killen.kram Jessica

Jenny sa...

Jag trodde det var en bok jag. Den svarta på första bilden. Smart förvaring, gömma dosor. Bra!

Jag gillar verkligen nycklarna dom är så jättefina!

Va roligt att ser fram emot din helg. Hoppas den blir toppen.

Kram!
Jenny

Unknown sa...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Kul att träffa vänner och butiks- besök, inte helt fel dina inköp.
Såg boken och tänkte, vilken gammal bok... så är det en gömma, vad den är fin!

Reser bort i morgon, önskar dej en underbar helg
Kram Maggan

Mariette sa...

Vilka fina saker!!!

Så roligt när man fyller på med nya saker att njuta av!

Kram Mariette

Sofia sa...

Hej på dig!
Åh... en sån där sax har jag länge velat ha! får nog snart slå till och köpa en, skulle vara fint att ha i växthuset.
Hoppas att ni får en härlig helg tillsammans....
Kramisar,
Sofia

Blommiga Rutan sa...

Vilka fina saker du hittat!

Önskar dig en mysig helg
Kram Anncathrine

Här är gudagott att vara ! sa...

Hej Jessica !
Förstår att du ser fram emot helgen !
- Så fina saker som fick komma hem till dej ! - Har också en bokgömma för tv-dosor, men dom flesta i min familj glömmer bort att gömma dom där dosorna ...;)
Ha det gott !
Kram Anneli ♥

Gunillasljusglimtar sa...

Vilka fina saker du hittat,mys på högsta nivå!! Jasså är det en tvkontrollsgömma alltså? Vart hittar man en sån?? Har en utlottning som du så gärna får vara med på hos mej1 Kramis Gunilla

Lotta Zetterling sa...

Hejsan! Hoppas du haft en bra helg, jag har delat en award till dig på min sida:)

Kram Lotta

Norr om Köpenhamn sa...

Hoppas att ni hade det mysigt hos Emil i helgen vännen!! Vi hade också en riktigt go' helg som tyvärr försvann lika snabbt som den kom ;o)
Jättefina saker du har köpt. Man blir verkligen sugen på att inhandla lite nytt nu inför våren både till hem och garderob. Igår köpte jag en pippigrön kudde på Åhlens som ska få pryda soffan i vår. Mmmmm längtar efter pastell, sol och värme :o)

Ha det mysigt tjejen så hörs vi snart igen!
Varm kram
Ulrika