måndag 28 januari 2013

Klockor!

Ny vecka, nya möjligheter.


Ännu en helg som bara svischat förbi och en ny vecka är på gång : ))
Mycket händer nu och jag har många funderingar, det gäller mitt jobb. Det har hänt en del och jag har fått lite erbjudanden att fundera över... Det är ganska stort och kommer innebära stora förändringar för mig och familjen, jag är lyckligt lottat och det känns som en ära, samtidigt som det innebär mycket stora förändringar som sagt.... Är jag/vi redo för det... som tur är så har jag lite tid på mig.... Så nog om det nu... Jag funderar och berättar mera vid ett senare tillfälle : ))


Så nu till klockor : )) Jag älskar klockor och speciellt dessa : )) De 2 översta är helt ljuvliga, den översta hänger i köket och den under står på en gammal koffert i vardagsrummet... båda 2 tickar hemtrevligt lite lagom högt. De kommer från fina Ninni, titta in hos henne så ska ni få se på mycket fint : ))


Den här klockan är lika underbar den : ) Den har en lite sliten ljusgrön färg och står på min lilla pall i min "läshörna" den kommer från goa Agneta, titta in hos henne med : ) så himla mycket fint, även sånt dom hon gör själv...


Som detta underbara armband..... Tack snälla rara Agneta för denna fina gåva! Jag blev så otroligt glad och rörd när jag öppnade ditt paket! 
Vilket underbart armband!

Hoppas att ni alla mår riktigt bra och att ni har haft en fin helg med era nära och kära... Det har jag haft tillsammans med mina killar.... Jag älskar dom så det gör ont!

Stor kram till er allihopa!
Jessica 




21 kommentarer:

Stina sa...

Låter spännande det där du har på gång.
Supermysiga klockor..-) Kram Stina

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina du !

Så skönt att komma hem. och så klart saknade du till dina killar.
Det är väl så att borta bra mem hemma Bäst ;)
Eller hur ?
Lät härligt med en hemma spa. jag saknar att vi också en dag ska ha badkar och för alldel en bastu :)
Speciellt nu när man är kraslig och frysen ;)

Så spännande med nya Utmaningar i Livet visst blir man både glad och jedrad men som du skriver så är det funderingar. och när dwt gäller alla.
Jag har ju mitt lilla jobb men mannen har så som du har. utmaningar och möjligheter. ;)
Jag jobbar mitt bästa och sen så går jag hem. Och Min A har annat.

Lycka till med alla dina beslut ! :)
Jag ska också göra nått nör jag blir Stor ;)
Nått här hemma på gården ;)
Men mer säger jag inget .;)
.ha nu en fin måndag och start på den nya veckan!
Tack för dina fina hälsningar !
En varm kram från Mig

Villa Björkenäs Backen sa...

Så fina Klockor. Det är häftigt med alla klockor.
Jag gillar också dom . iallaslags;)
Även såna yr med halsband mm...
Kram igen

Änglarum sa...

Hej! Så fina klockor du visar.. Det är så roligt med allt vackert man kan pryda sitt hem med<3 så spännande saker du har på gång...hoppas du berättar sedan,när du är redo! Lycka till o tusen kramar från en annan Jessica :)

Chokladvillan 1910 sa...

Jätteläckra klockor, min favorit är den första. ;) Spännande med något nytt, blir kul att höra sen vad du har bestämt.
Må så gott !
Kram Anki

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Så fina klockor!
Ibland kan det vara värt att våga.
Lycka till!
Kram Anette

Marie maräng sa...

Vad fina klockor du har.. jag har alltid varit svag för klockor.

Så spännande det låter men förstår att det kan vara svårt av stå inför ett beslut som berör hela familjen. Lycka till i ditt funderande.. och följ hjärtat och magkänslan så blir det bra är jag övertygad om!

Önskar dig en bra start på veckan!
Kram Marie

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina klockor.Vad spännande !Hoppas vi får höra mera....Ha en skön start på nya veckan och en fin måndag.Kramar Rita ♥

Annes vita rum sa...

Lycka till! blir säkert ett bra beslut:)
och fina klockor du har... önskar en fin vecka..kram

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hej vännen.
Så spännande och blir jätte nyfiken på jobbet du pratar om:)
Jag vet..stora beslut är ju såå svårt.
Vilket fint armband du fått och klockan är ju jätte fin! Ser verkligen ut som en riktigt gammal klocka!
Ha en bra dag.
Kram Jennie

Anonym sa...

Låter så spännande!!!
Superfina klockor du har.
Önskar dig en tokbra start på denna vecka!!!!
Kram kram
AC

Villa Ell sa...

Klockorna är ju jättefina!
Så roligt med förändringar, både på gott och ont kanske?!
Oftast mer än ofta så är väl det magkänslan som har rätt! Så lyssna på den...
Klart att förändringar påverkar familjen, dina killar är ju stora och du är inte inne i småbarnsåren vilket också är en liten fördel i jobbsituationen, men jag tror att allt löser sig, det brukar göra det!
Så följ magkänslan och ha en kanon vecka! Njut!
Kram Sandra

Maria - Wikers Liv sa...

Så spännande det låter med förändringarna! Men kan förstå att det inte är så lätt, kanske. Man vet vad man har... och det där ;)
Så mycket fina klockor! Jag är också svag för klockor! Jag är på jakt efter en klocka att ställa på vår murspis. En sån där bordsmodell, med sockel och rundad upptill, typ... tror du fattar vad jag menar? ;)
Titta gärna in till mig och tyck till, jag behöver hjälp! ;)
Kram /Maria

Home2tiny sa...

Spännande det låter med jobberbjudande. Inte alltid så lätt men skönt att du fått tid att fundera, så du inte tar några förhastade beslut. URsnygga klockor. Kramisar Tina

Rosa i huset i vitt sa...

Spännande... och vad fina klockor du har
kram Rosa

Viola sa...

Låter spännande...ser fram emot att få höra mera..ha en fin vecka, VIOLAN

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Agneta är en pärla så fint armband du fått, och klockan är jättefin. Alla klockorna är jättefina. Överallt utom i sovrum får det ticka, där får våra gå tyst.
Stor kram
AnnaMaria

Livsnjutaren sa...

Så många fina klockor! Ja, klockor är något speciellt, särskilt gamla som bär på en historia om..ja, "bäraren":-) Så spännande med nya jobbmöjligheter, lite läskigt men alltid kul. Lycka till med valet! Kramis

Helenas enkla vardag sa...

Men vad det lät spännande! Jag har sökt ett nytt jobb som jag fått, men vet inte vilket ben jag ska stå på! Båda har fördelar och båda nackdelar! Nu har jag funderat en vecka men måste bestämma mig den här veckan!
Ibland är våra I lands problem jobbiga!
kram och lycka till!
kram helena

What's in a day sa...

No much time to day, but when i saw your clock i must say hello...i love clocks....


Wishing you a lovely week,
Hugs and smiles to you,
Eefie

Prinsessorna på Bellevue sa...

Superduperfina klockor! Älskar också klockor, fast har inga jättefina än. Hoppas jag hittar några, för det är så trevligt med klockor! Meen, vad spännande med en ev. förändring i livet! Var stolt och sug på karamellen och sov på saken! Jättekul och grattis!

Kram
Petronella