måndag 30 maj 2011

Möhippa :)

Ojoj vad helgen går fort.


Ohh vilken härlig helg det har varit :) Det började med att jag i fredags var ledig från jobbet för att följa med lillkillen på skolresa, vi hade så kul! Vi var till ett ställe som kallas Nöjesfabriken, ett megastort lekland inomhus, man blir som barn på nytt : )) Vi hade verkligen en helmysig dag tillsammans med hans klass jag och alla andra mammor o pappor.


På lördagen var det dags för Möhippa hela dagen lång. En av mina absolut bästa vänner som jag känt sen barnsben ska efter 19 år och tre barn gifta sig med sin gubbe. Härligt! Vi som planerade möhippan hade bestämt oss för att detta skulle bli en oförglömlig dag för henne fylld med värme och kärlek, vi hade också bestämt oss för att inte "spöka ut" henne utan bara göra henne till en fin brud som skulle visas upp på olika evenemang under dagen. Hon hade en vacker långklänning och en fin vit slöja, som pricken över i:et en underbar björkkrans med vita syréner som jag hade gjort.
Det blev en fantastisk dag fylld med massa skratt och gråt. Det var helt underbart.


Och igår var det Alla mammors dag.
Dessa underbara rosor fick jag av mina killar, rörd till tårar insåg jag än en gång att jag är den lyckligaste på jorden som fått såna underbara barn :)


Ha en underbar måndag.
Stor kram
Jessica

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag jobbar precis bredvid Nöjesfabriken, där äter vi lunch ibland. Vilken fin möhippa ni gjorde, jag gillar att ni inte spökade ut bruden. Så jättevacker krans du band till henne.
Kramar
AnnaMaria

Vintage House sa...

Hej
Låter som du har haft en toppenhelg.
Blev inte utspökad när jag hade möhippa och det är jag så glad för....
vacker krans
kram
sandra