torsdag 1 mars 2012

Jag har vunnit godsaker!

Hej fina vänner : )

(bild lånad från Jennys Matblogg)
Hoppas allt är bra med er denna underbara torsdag. Med mig är det jättebra! Efter en underbar helg hos Emil med det vackraste vårvädret man kan tänka sig, och en vecka som gått väldigt fort med massa jobb i och för sig, (men det har gått så lätt att jobba i detta fina vädret) så är det helt plötsligt torsdag, dagen innan veckans bästa dag : ))
Jag har haft dåligt med tid för bloggen tyvärr, det blir så de veckorna som jag har mycket på jobbet, kvällarna går åt till jobb dom med, som tur är så har jag förmånen att kunna jobba hemifrån också : ))

Vet ni vad?
Jag har vunnit godsaker : )) Lyckost mig säger jag bara. Jag brukar besöka Jennys Matblogg, en underbar tjej med en härlig familj som dagligen bjuder på en massa smaskiga recept. Hon brukar ofta ha tävlingar och för någon vecka sen kunde man vinna Ballerinas nya fyllda cookies. Chokladälskare som jag är så ville jag naturligtvis vara med. Nu har jag vunnit! JIPPI! inte mindre än 4 härliga förpackningar av dessa godingar. Det ska bli ett nöja att testa dessa.
Tack Jenny för en härlig tävling!

(bild lånad från Ballerina.se)

Ja som sagt, snart fredag igen, underbart skönt! Filip har haft lov denna vecka och njutit av långa sovmornar och badhuset tillsammans med sina kompisar, härligt : ))

Den här helgen kommer det också bli en tur till Emil, det kommer bli många resor dit nu när fotbollen börjat på allvar, det är så kul... Undrar hur det blir när lillkillens fotboll börjar, vi kommer förmodligen bo i bilen : ))
Men vad gör det, bara vi får vara tillsammans så mycket som möjligt och det finns verkligen inget roligare än att vara med och kolla när dom spelar : ))

Ha nu en underbar torsdag i det härliga vädret!

Stor Varm Kram
Jessica

17 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack för gratulationen, och grattis till den goda vinsten :)

Ha en fin dag! Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, vilken smaskens vinst. Såna ska jag köpa, perfekt när det kommer oväntat fikabesök.
Ha en toppenhelg med dina killar.
Stor kram
AnnaMaria

Made in Persbo...Carina sa...

Hej hej,

Skorna finns på Scorett och resten hos Bonaparte.se

Må gott =)
Kramar, Carina

Blommiga Rutan sa...

Hej!
Vilken tur du hade som vann! Dom ser ju väldigt smaskiga ut, får nog bli ett sån´t paket till helgen. Kan tänka mig att dina fotbollsspelare i familjen gillar dom!
Måste också kika in på Jennys matblogg, där har jag aldrig varit

Önskar dig en skön helg
Kram Anncathrine

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

God förmiddag!
tack för besöket hos mig;)
Attans så goda dom där kakorna såg ut, har tyvärr eller det kanske är tur att jag inte sett dom i våran affär fniss! snart bikini (IGEN) dax ju..
Ha det nu så skönt idag.
kram Gabriella

Vita små hjärtan sa...

Grattis vad roligt att vinna!!!
Ja visst är det mysigt att få vara tillsammans!
Kram Agnetha

Norregård sa...

Grattis till vinsten!!

Ha en fin marsdag:)
Kram Malin

Gunillasljusglimtar sa...

Hej goa Jessica!Grattis till vinsten,härliga vinster minsann...Jag förstår att ni verkligen trivs tillsammans,gör väl inget att bo i bilen bara ni inte gör som han gjorde i Umeå! bodde där i fler månader utan mat,hualigen..Tack för dina såå goa tassar hos mej jämt! Kram Gunilla

Här är gudagott att vara ! sa...

Hm, det var inte snällt av visa foton på dom där go´sakerna ;) !
- Grattis !
Era pojkar är lyckligt lottade som har så fina föräldrar som ställer upp och prioriterar dom först av allt !
- Det är tyvärr inte alla som är så lyckligt lottade.
- Sen är det ju så himla kul att se dom spela fotboll...Ja det är absolut roligast när dom är små och det inte är blodigt allvar ännu.
- Lycka till hela familjen !
Kram Anneli ♥

gamla skolan sa...

Grattis till den smaskiga vinsten !!
Önskar dig en trevlig helg !
Kramar // Susanne ♥

Jenny sa...

Grattis till den smaskiga vinsten Jessica! De är goda de där kakorna, vi har haft dem till fikat på jobbet:)

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kraam Jenny

Sofia sa...

Oj då, GRATTIS till dig!
Har sett de kakorna i affären men inte provat ännu, nu får du provsmaka först! Så får du berätta sen hur de smakade....
Ha nu en härlig helg!
Kramisar Sofia

Unknown sa...

http://www.vindsromantik.blogspot.com/

Grattis till dina goda vinster, mmm ser gott ut.
Kul att följa med pojkarna på deras resor, det är ett minne för livet.
Och ni svetsas samman som familj, och har kul.
I dag har vi haft +6, det vänder fort.

Ha en underbar helg
Kram Maggan

What's in a day sa...

What a nice chocolate cookies....it looks like the one i always buy by Ikea....i think they were delicious:)))
Have fun with the footballmathces...family together, nothing is better as that.

Kram,
♥Eefie

Vintage House sa...

Hej
Vilken härlig vinst och så god....
visst har det varit underbart ute våren är på väg..
Ha en fin kväll
kram
sandra

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
grattis vilken god vinst! Och så fin soffan blev. Toppenläcker.

Härligt nu när våren börjar ge sig till känna.
Ha det gott, hälsningar Monica

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Grattis till din mumsiga vinst!
Ha en fin helg!
Kram Anette