måndag 4 april 2011

Härlig glad dag...


Oj vad helgen gick fort, men fick ändå lite gjort igår, det var härligt.
Äntligen fick vi loss Julbocken från gräsmattan, jag har varit och försökt så många gånger men inte heller, den har suttit som sten. Men igår hördes ett jubel ute i trädgården... haha, min gubbe skrek, jaaaa äntligen!!!
Lite granris sitter kvar i några baljor, fastfruset. Jag tyckte att det var en sån bra idé att ha kvar jord i några zinkbaljor för att det skulle vara enklare att få riset att sitta snyggt och inte blåsa bort så lätt. Det får jag sota för nu : ) Men fortsätter vädret vi haft idag så lossnar det nog snart : )
Vi har ca 10 plusgrader och klarblå himmel. Det är inte klokt så underbart det är!!!
Vilken härlig dag!


Visar bilder på två av mina favoritbord. Jag har flera gamla såkallade fönsterbord som jag verkligen älskar men dessa två halvmånebord älskar jag lite mer : ))
De talar för sig själva nästan, enkel klassisk skönhet.
Tänk va lite fint väder gör med ens humör, nu vill man röja både ute och inne. Fixa o greja med allt och lite till på en gång, energin är helt plötsligt tillbaka och humöret är på topp.
Känner mig så glad : ))

Ha en superfin kväll alla goa.

Kram
Jessica


8 kommentarer:

Uttan sa...

Härligt. Vi har fortfarande ljusen kvar i adventsgranen. Snö och is runtom och sladdarna under isen :( Men Nej då, de lyser inte ialla fall.

Förstår att de är favortitbord de skulle nog vara mina också om jag hade dom. Fina saker har Du på och runtomkring också.

Härligt att läsa att Humöret är på topp och att Du är så glad.
Visst hjälper sol och våren till känner också att Jag börjar få lite lust till att göra saker tillbaka.

Kram!

Stina sa...

Fina bilder med fina saker.:)
Kram Stina

Mittvitahem-Gottoblandat sa...

Halloj gumman min.
Fina bilder från erat underbar hem ,och era fina möbler.Du har verkligen en guldgruva .
Massor av kramizar från victoria

Connys Cottage sa...

Hello Jessika,

your seittabel ist very very lovly.
I love the styl!!!!

greatings send you Conny

Vintage House sa...

hej
borden är ljuvliga
kul att ni fick upp bocken har haft endel som har suttit fast här med
kram
sandra

Malin's Hus sa...

hej svejs. försa gången jag kikar in hos dig and I LIKE IT!!!!!

Ha en skön vecka! :)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja helt underbart bord du visar.... Jag skulle gärna ha ett sådant...
Lade mej som följare så att jag har koll på dina inlägg !
Skicka hit det fina vädret !
Kraam
Sanne

Vintage sa...

Åh så fint du har det! Önskar dig en fin Tisdag Kram susanne